În anul 2017, prin intermediul serviciului Telefonul Copilului, din cadrul DGASPC Călăraşi, 50 de apeluri telefonice au beneficiat de consiliere și informare

În anul 2017, prin intermediul serviciului Telefonul Copilului, din cadrul DGASPC Călăraşi, 50 de apeluri telefonice au beneficiat de consiliere și informare. Segmentul Telefonul Copilului are misiunea sǎ primeascǎ semnalǎrile cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, sǎ asigure consilierea telefonicǎ în aceste situaţii şi sǎ intervinǎ prompt în cazurile urgente. În anul 2017 au fost preluate telefonic 12 sesizări :10 cazuri de neglijare (neconfimate), 2 cazuri de abuz fizic din care 1 confirmat și 1 neconfirmat, 50 de apeluri telefonice ce au beneficiat de consiliere și informare. Specialiştilor din cadrul Segmentului Telefonul Copilului, le-au fost direcţionate spre soluţionare un numǎr de semnalǎri şi solicitǎri adresate de cǎtre persoane fizice şi juridice la secretariatul D.G.A.S.P.C. Cǎlǎraşi, dupǎ cum urmeazǎ: 4 cazuri abuz fizic – 1 confirmat, 3 neconfirmate; 2 cazuri abuz emoţional – neconfirmate; 5 cazuri abuz sexual – 1 confirmat, 4 neconfirmate; 38 cazuri neglijare- 8 confirmate, 30 neconfirmate. Sesizarea suspiciunii sau a situaţiei de abuz/neglijare/exploatare în care se află un copil poate fi făcută de către copilul victimă sau de orice persoană care intră în contact cu acesta, la numărul de telefon: 0242/983.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile sunt închise.