“Alege priorităţile oraşului tau”- campanie de implicare civică în viitorul municipiului, desfășurată până pe data de 22 martie 2019

Alege priorităţile oraşului tau”- campanie de implicare civică în viitorul municipiului, desfășurată până pe data de 22 martie 2019. Banca Mondială în parteneriat cu Federația Zonelor Metropolitane și Aglomerărilor Urbane din România (FZMAUR) și cu sprijinul autorităților publice subnaționale a identificat o serie de proiecte cu impact metropolitan pentru București și cele 40 de reședințe de județ din România. În continuare, cetățenii și actorii locali sunt invitați să se implice în ierarhizarea acestor proiecte prin accesarea chestionarului de la linkul următor:https://kwiksurveys.com/s/E7k9AFsk. Această activitate își propune identificarea proiectelor metropolitane cele mai importante pentru comunitatea locală. Primăria Municipiului Călărași lansează un apel către călărășeni sa se implice în această campanie desfășurată la nivel național, prin implicarea autoritășilor publice locale, și care are drept scop ierarhizarea proiectelor prioritare care se regăsesc în lista ce poate fi accesată la următorul link: https://www.facebook.com/pri-oritatile.orasului.t…/videos/20 91168897607694/, postat pe pagina oficială de socializare a campaniei, intitulată Priorităţile Oraşului Tău –
https://www.facebook.com/prioritatile.orasului.tau

Selecţia ideilor de proiecte pentru fiecare municipiu a avut loc în urma unor scrisori de solicitare din partea Băncii Mondiale transmisă către primăriile reședință de județ, consiliile județene și prefecturile din țară pentru identificarea unei liste de cel mult 10 proiecte strategice de infrastructura, cu impact metropolitan. Proiectele selectate îndeplinesc următoarele criterii:
1) sunt incluse într-un document strategic de referință (Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană, Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, Planul Urbanistic General, Master Planul General de Transport etc.).
2) valoarea minima (individualizata pentru fiecare judet) este in cazul judetului nostru de 3 milioane de Euro;
3) necesita indicarea sursei de finantare potentiala (UE, fonduri guvernamentale, sau alte surse).

Rezultatul asteptat al acestei campanii consta in ierarhizarea identificarea acestor proiecte strategice, stabilirea clasamentului acestora in functie de importanta lor pentru fiecare comunitate locală .

Mecanism: fiecare cetatean acceseaza linkul catre chestionar (kwiksur-veys.com/s/e7k9afsk), alege
orașul Călărași si ierarhizeaza proiectele generate pentru oras, de la 1 la 10, in functie de importanta si impactul asupra comunitatii locale si a regiunii metropolitane.
Campania se va finaliza printr-o lista de proiecte prioritare strategice, pentru fiecare dintre cele 40 de reşedinţe de judeţ din România si pentru municipiul Bucuresti.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile sunt închise.